dinsdag 15 september 2009

Ding 1,2,3 mijn eerste weblog

Een week na de startbijeenkomst eindelijk tijd gevonden om een weblog te beginnen. Eerst maar eens een gmailaccount aangemaakt. Dat ging snel. Toen mijn weg gezocht in de aanmaak van een weblog. Ik zal maar eerlijk zijn. Ik zag er best wel een beetje tegen op. Mijn kinderen snellen met grote vaart over de digitale snelweg en ik heb het gevoel dat ik behoorlijk achter blijf. Valt mij mee. Ik heb toch maar even in mijn eentje zonder hulp van het thuisfront een weblog aangemaakt. Kan ik mooi even laten zien aan mijn kids dat deze 50+ nog op de digitale snelweg meedoet. Heb er zin in nu ik de start gemaakt heb.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een verterouwenwekkend begin! Well done. Veel plezier met het vervolg en gebruik je thuisfront vooral ook als klankbord. Vind uit wat zij zo fascinerend vinden aan web 2.0 en discussieer eens over wat zij van de bibliotheek verwachten op dit vlak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wacht maar, na 23 dingen kun jij je kids vertellen hoe het moet!

    BeantwoordenVerwijderen