maandag 28 september 2009

Ding 1, 2 en 3


Druk, druk, druk en nu al een behoorlijke achterstand opgelopen bij de collega's. Ik ben nog in het stadium dat ik aan het ontdekken ben hoe ik mijn weblog kan veranderen, sjabloon kan aanpassen en ik zie anderen al bij ding 5,6 en verder. Ik wilde eerst mijn kinderen vragen om mij verder op weg te helpen maar dat is toch mijn eer te na. De komende dagen besteed ik eerst maar eens aan het aanpassen van mijn weblog en het plaatsten van foto's en berichten. Plaatje is inmiddels gelukt. Misschien ben ik een langzame starter maar nu ik de draad weer opgepikt heb vind ik het ook weer leuk.

1 opmerking:

  1. Maakt niet uit, zorg er gewoon voor dat je kinderen straks jou om hulp moeten vragen... Verras ze met termen waar zij zelfs nog nooit van gehoord hebben. Je zult zien dat de gesprekken plots over hele andere dingen gaan en jij precies weet waar het over gaat. Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen