donderdag 1 oktober 2009

Ding 4 en 5 RSS Feeds

Na het lezen van de informatie op de 23 dingensite en het bestuderen van de verschillende filmpjes aangemeld bi j netvibes. Ik heb nu een openbare site maar onduidelijk voor mij is hoe ik een persoonlijke site had kunnen maken. Kan nu iedereen mijn openbare site vinden? Op verschillende websites gezocht naar RSS feeds en verschillende tabs aangemaakt. Morgen maar eens kijken wat er aan berichten is binnengekomen. Kan ik deze pagina ook aanpassen qua layout? Moet ik nog maar eens mee gaan experimenteren.

2 opmerkingen:

  1. Heb je een account aangemaakt bij Netvibes? Daarmee kun je inloggen op je privé-Netvibespagina. Die kun je naar hartelust aanpassen en vullen. Lees anders de extra uitleg nog even. Dan zie je het verschil tussen de diverse pagina's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het verschil tussen je openbare en prive pagina is ook niet heel erg duidelijk in het begin, als je even bezig bent kom je er vanzelf achter (en ik denk niet dat wij de enigen zijn die daar wat problemen mee hadden!)
    En heb je veel nieuwe berichten??

    BeantwoordenVerwijderen