zaterdag 28 november 2009

Ding 14 Instant Messaging

Voor mij toch wel blablabla. Ik zie voor de bibliotheek meer mogelijkheden met een weblog of een wiki. Direct vragen kunnen stellen een een antwoord krijgen van de bibliotheek is natuurlijk een geweldige service. Maar dan zie ik direct de beren op de weg. Wie gaat dat dan doen? Fout natuurlijk. Net geleerd bij de goudklompjesbijeenkomt om niet te denken met ' ja maar" maar met ' ja en'. Net als de email lijkt het chatten mij verslavend. Prive ga ik er wel mee aan de slag. Je moet tenslotte alles proberen.

2 opmerkingen:

  1. Zeker, je moet er pas echt voor gaan als de randvoorwaarden zijn geregeld. Maar is dat een brug te ver voor de Kennemerwaard?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals in de blog van YBL: een overzichtje waar een chatteraar van Aladin aan moet voldoen. Wie kunnen wij hieraan toetsen en inzetten?

    BeantwoordenVerwijderen