donderdag 3 december 2009

Ding 19 sociale netwerken

Ik heb geen hyves account maar ik hoor er veel over. Iedereen lijkt een account te hebben. Maar wat ik zo zie op hyves gaat het vooral over privezaken. Als bibliotheek zou je er dan juist iets mee moeten doen. Als (bijna) iedereen hyves heeft (en vooral jonge mensen) moeten wij ook daar te vinden zijn. Lid zijn van een Ning en samen kennisdelen is een prachtig netwerk voor collega's. Maar voor alles geld je moet het wel bijhouden. Dizzie.nl een hele leuke site. Beslist een site om terug te komen. Hier ga ik een account aanmaken. Op onze site moeten we ruimte hebben om interessante links te plaatsen. Dizzie.nl hoort er dan echt bij.

2 opmerkingen:

  1. Als je het over communiceren hebt, dan kun je je hier wel uitleven. Een aardig filmpje over hoe dat in z'n werk gaat werd tijdens het NVB-congres getoond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig hoorde ik gisteren dat Hyves is geweest en dat Facebook de Nieuwe Hyves is.. en zo blijven we aan de gang!

    BeantwoordenVerwijderen